Badanie czytelności ulotki

Badanie czytelności ulotki

Badanie czytelności ulotki to idealne narzędzie dla każdego, dla kogo istotne jest stworzenie pozytywnego image firmy oraz pozytywnych skutkach rozpowszechnienia tej reklamowej formy. Badanie czytelności ulotek ma na celu równocześnie sprawdzenie ich pod względem merytorycznej zawartości, czyli tekstów i zdjęć, ale także sposobu ich przekazu. Użyte zwroty lingwistyczne czy też psychologiczne sposoby oddziaływania mogą zachęcić, ale również nastawić negatywnie potencjalnych konsumentów, stąd też warto poddać je odpowiedniej analizie.


Ocena: 3/5 (1 głosów)  


Szczegóły wpisu:


Odwiedziny botów:
  • googlebot: 26 (ostatnio: 25.05.2017 12:53:52)
  • yahoo: 6 (ostatnio: 24.06.2016 09:12:42)

Podlinkuj wpis:

Leave a Reply