Badania rynku

Badania rynku

Polska Grupa Merchandisingowa istnieje na rynku od 2005 roku. Już ponad sześć lat wspieramy naszych kontrahentów w sprzedaży i ekspozycji produktów, docieramy do najdalszych obszarów Polski prezentując i wdrażając kapitalne standardy teraźniejszego merchandisingu. Szeroko zakrojone poczynania i praca z liderami innych gałęzi pozwoliła nam na zdobycie kompetencji, doświadczenia i przede wszystkim wiedzy, aby rozszerzyć swoją ofertę usług. Dzięki połączeniu praktyki z teorią oraz znacznemu doświadczeniu naszych pracowników terenowych możemy dostarczyć Państwu usługę badań marketingowych funkcjonującą pod brandem Exploreo. Proponujemy badania typu: Retail Audit, Badania konsumenckie oraz Tajemniczy Klient. Oferta ta jest kierowana do instytucji, które liczą uczciwych, rynkowych i wiarygodnych informacji z rynku, dostarczanych przez profesjonalnych ankieterów oraz audytorów.


Ocena: 5/5 (2 głosów)  


Szczegóły wpisu:


Odwiedziny botów:
  • googlebot: 45 (ostatnio: 19.09.2020 02:51:17)
  • yahoo: 22 (ostatnio: 11.02.2018 16:33:41)

Podlinkuj wpis:

Leave a Reply